Vývoj a evaluace počítačové aplikace na poznávání přírodnin – Luboš PECHAR
Luboš PECHAR
Bakalářská práce
Vývoj a evaluace počítačové aplikace na poznávání přírodnin
Anotace:
V rámci práce byl proveden průzkum dostupných e-learningových aplikací pro výuku a testování znalostí přírodnin. Byly identifikovány problémy a limity současných výukových aplikací. Na základě tohoto průzkumu byl navržen unikátní nástroj pro vytváření testů vhodných k samostudiu i pro testování znalostí žáků a studentů v rámci výuky. Výstupem práce je nová aplikace Poznávačka. Nová aplikace umožňuje …víceAbstract:
Available e-learning applications for teaching and recognition of natural species and testing the level of achieved knowledge were evaluated in this thesis. Problems and limits of these tools were identified. Based on the evaluation the unique tool for test developing was designed which can be used for self-learning as well as for testing within the school program. The outcome of the theses is a new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Tomáš Ditrich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PECHAR, Luboš. Vývoj a evaluace počítačové aplikace na poznávání přírodnin. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Přírodovědná a ekologická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of a system for access negotiations in research infrastructures
Radovan Tomášik -
Webový modul pro monitorování a analýzu robustnosti temporálních vlastností biologických systémů
Petr Horáček -
Webový informační systém pro specifikaci biologických modelů
Jakub Vrbas -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva