Group Work in Upper Secondary EFL Classes – Mgr. Danuše Končická
Mgr. Danuše Končická
Master's thesis
Group Work in Upper Secondary EFL Classes
Group Work in Upper Secondary EFL Classes
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá skupinovou prací v hodinách angličtiny na české střední škole. Konkrétně se práce soustředí na jednu učitelku a způsoby, jakými zadává skupinovou práci. Cílem práce je zodpovědět dvě výzkumné otázky: Jak učitelka zadává skupinovou práci? Nad čím učitelka uvažuje během zadávání skupinové práce? Teoretická část práce se zabývá skupinovou prací a shrnuje poznatky odborné …viacAbstract:
This diploma thesis deals with group work in English lessons at a Czech upper-secondary school. Specifically, the thesis focuses on one teacher and the ways in which she assigns group work. The aim of the thesis is to answer two research questions: How does the teacher establish group work? What does the teacher think about when establishing group work? The theoretical part of the thesis deals with …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oly9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2020
- Vedúci: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONČICKÁ, Danuše. \textit{Group Work in Upper Secondary EFL Classes} [online]. Brno, 2020 [cit. 2022-07-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0w13gy/. Diplomová práca. Masarykova univerzita, Faculty of Arts. Vedoucí práce doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Repair in English language teaching in Czech secondary schools
Šárka Hálová -
Using Drama in English Language Teaching: the Advantages and Practical Use
Denisa Šantová -
The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching
Dominika Garbárová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová