Group Work in Upper Secondary EFL Classes – Mgr. Danuše Končická
Mgr. Danuše Končická
Diplomová práce
Group Work in Upper Secondary EFL Classes
Group Work in Upper Secondary EFL Classes
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá skupinovou prací v hodinách angličtiny na české střední škole. Konkrétně se práce soustředí na jednu učitelku a způsoby, jakými zadává skupinovou práci. Cílem práce je zodpovědět dvě výzkumné otázky: Jak učitelka zadává skupinovou práci? Nad čím učitelka uvažuje během zadávání skupinové práce? Teoretická část práce se zabývá skupinovou prací a shrnuje poznatky odborné …víceAbstract:
This diploma thesis deals with group work in English lessons at a Czech upper-secondary school. Specifically, the thesis focuses on one teacher and the ways in which she assigns group work. The aim of the thesis is to answer two research questions: How does the teacher establish group work? What does the teacher think about when establishing group work? The theoretical part of the thesis deals with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oly9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová