Implementace propagačního a prodejního portálu s podporou UX (User Experience) – Robin Palička
Robin Palička
Diplomová práce
Implementace propagačního a prodejního portálu s podporou UX (User Experience)
Implementation of Product Catalogue with UX Support
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací prodejního portálu se zaměřením na UX (User Experience), grafický vzhled a ergonomii ovládání. Obsahem práce je analýza trhu, na který má být prodejní portál uveden, následovaná volbou vhodné strategie. Poté je v práci popsán postup implementace prodejního portálu a jeho uvedení na trh. Zvláštní pozornost je věnována internetové reklamě, zejména pak …víceAbstract:
The thesis deals with the design and implementation of the product catalogue with UX support, graphic design and ergonomics. The thesis analyzes the market where the product catalogue was placed. It is followed by selecting an appropriate strategy. Then the thesis describes the implementation of the product catalogue and its placing on the market. Special attention is paid to internet advertising, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Michal Radecký
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALIČKA, Robin. \textit{Implementace propagačního a prodejního portálu s podporou UX (User Experience)}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0w2oyr/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Ochrana osobních údajů v systémech internetové reklamy
Jan Tomíšek -
Porovnávání produktů pro internetový obchod na platformě podnikového portálu
Vlastislav Ramík -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář