Využití osobnostní a sociální výchovy jako prevence poruch chování na základní škole – Mgr. Bc. Lucie Slivečková
Mgr. Bc. Lucie Slivečková
Bakalářská práce
Využití osobnostní a sociální výchovy jako prevence poruch chování na základní škole
Personal and Social Education Use as Behavioral Disorder Prevention on Basic School
Anotace:
Práce se zabývá pohledem pedagogů na průřezové téma rámcového vzdělávacího programu - Osobnostní a sociální výchova, a to v kontextu jeho vlivu na prevenci poruchového chování žáků základních škol. Práce je členěna do dvou teoretických a jedné praktické části. V první teoretické části jsou vymezeny především pojmy prevence a porucha chování, doplněné o charakteristiky bio-psycho-sociálního vývoje dítěte …víceAbstract:
The thesis deals with pedagogical view of the framework education programme cross theme – Personal and Social Education in the context of behavioral disorder prevention of primary school pupils. The thesis is devided into two theoretical and one practical chapters. The first theoretical chapter mentions concept of prevention and behavioral disorder, supplemented by biopsychosocial dimensions of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/itz2s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová