Řízení robota MINDSTORMS NXT pomocí PC\nl{} – Bc. Michal PROCHÁZKA
Bc. Michal PROCHÁZKA
Diplomová práce
Řízení robota MINDSTORMS NXT pomocí PC\nl{}
PC Controlling of MINDSTORMS NXT robot
Anotace:
práce se zabývá tvorbou vhodného SW rozhraní pro řízení robota MINDSTORMS NXT. Ovládací SW by měl být schopen programovat a ovládat robota jak přes kabel USB, tak přes rozhraní Blurtooth. Programovací práce budou prováděny ve vhodném programovacím prostředí.Abstract:
Dissertation is dealing with building of suitable software interface for controlling of robot MINDSTORMS NXT. Control software should be able to program and control robot through USB cable and through Bluetooth Interface. Programming works will be done in suitable programming environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008
Zveřejnit od: 19. 5. 2008
Identifikátor:
9404
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKA, Michal. Řízení robota MINDSTORMS NXT pomocí PC\nl{}. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Programování LEGO MINDSTORMS NXT v prostředí Eclipse.
Zdeněk MAROSZ -
LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC
Jan BAŤKO -
Ovládání laboratorního modelu robota Mindstorms NXT s využitím umělé inteligence - neuronových sítí
Petr TIHLAŘÍK -
Vzdělávací úlohy pro výuku programování na SŠ pomocí systému LEGO Mindstorms NXT a RobotC
Ladislav ŠTRUNC -
Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací
Lukáš VALIŠ -
Ovládání laboratorního modelu robota Mindstorms NXT (machine robot) pomocí PC\nl{}
Bohuslav TMEJ -
Vzorové úlohy pro senzory NXT
Marek Přikryl -
Ovládání robota Lego Mindstorms
Martin KULHÁNEK