Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou – Bc. Sabina Kulíková
Bc. Sabina Kulíková
Master's thesis
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití kreativity jako propagační formy prezentace vybrané společnosti. Cílem práce je identifikace významu využití kreativity jako propagačního nástroje, který umožní zákazníka nejen oslovit a zaujmout, ale zároveň mu netradičním způsobem nabídnout zkušenost se značkou. Autorka práce dokazuje, že kreativita je nejen marketingová propagační strategie, ale i …moreAbstract:
Masters thesis is about a use of creativity as a propagation form of presentation of a chosen company. The goal of this thesis is an identification of the purpose of propagation instruments, which allows to adress and assume a customer and also offers an original experience with the brand. The author of the thesis proves, that creativity is not only a strategy of marketing propagation but it is also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/no7jo/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KULÍKOVÁ, Sabina. \textit{Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/0wveh2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk