Bc. Sabina Kulíková

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití kreativity jako propagační formy prezentace vybrané společnosti. Cílem práce je identifikace významu využití kreativity jako propagačního nástroje, který umožní zákazníka nejen oslovit a zaujmout, ale zároveň mu netradičním způsobem nabídnout zkušenost se značkou. Autorka práce dokazuje, že kreativita je nejen marketingová propagační strategie, ale i …more
Abstract:
Masters thesis is about a use of creativity as a propagation form of presentation of a chosen company. The goal of this thesis is an identification of the purpose of propagation instruments, which allows to adress and assume a customer and also offers an original experience with the brand. The author of the thesis proves, that creativity is not only a strategy of marketing propagation but it is also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní