Bc. Martina Ječmínková

Bachelor's thesis

Análisis lingüístico de los anuncios publicitarios destinados a la mujer (1960-1970)

Linguistic Analysis of the Advertisements Dedicated to Women (1960-1970)
Abstract:
This bachelor work deals with the main principles of the language of advertising. Furthermore it is focused on the advertising dedicated to women in the period of 1960-1970 in the Spanish press. This type of advertising is analyzed from the morphosyntactic and lexicosemantic view in relation to its pragmatic intentions. When analyzing concrete advertisements it points out the frequent use of sexist …viac
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o základních principech jazyka reklamy a dále se zaměřuje na reklamu určenou ženám v období let 1960-1970 ve španělském tisku. Analyzuje ji z hlediska morfosyntaktického a lexikosemantického ve vztahu k jejím pragmatickým záměrům. Při analýze konkrétních reklam poukazuje na často používané sexistické výrazy.
 
 
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedúci: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta