Postoje pedagogických pracovníků v mateřské škole ke společnému vzděláván – Bc. Olga HOMOLOVÁ
Bc. Olga HOMOLOVÁ
Diplomová práce
Postoje pedagogických pracovníků v mateřské škole ke společnému vzděláván
Attitudes of pedagogical workers in kindergarten to common education
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést analýzu postojů pedagogů v mateřských školách k současné podobě inkluze v oblasti společného vzdělávání dětí z intaktní populace s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami na nejnižším stupni škol v České republice. V teoretické části jsou nejprve vymezeny základní pojmy, vývoj přístupu k osobám se znevýhodněním či postižením a současný legislativní rámec procesu …víceAbstract:
This diploma thesis aims to analyze the kindergarten teachers attitudes to the inclusive education of children from the functional population and children with special educational needs at the lowest level of schooling in the Czech Republic. The theoretical part defines the basic concepts, the developmental approach to disadvantaged or people with disabilities and the current legislative framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOMOLOVÁ, Olga. Postoje pedagogických pracovníků v mateřské škole ke společnému vzděláván. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva