Tvorba event marketingovej kampane – Martina Mackovjaková
Martina Mackovjaková
Bakalářská práce
Tvorba event marketingovej kampane
Tvorba event marketingové kampaně
Anotace:
Tématem této práce je event marketing a jejím hlavním cílem je vytvoření event marketingové kampaně. Teoretická část je věnována terminologii z oblasti event marketingu. Je v ní definován a charakterizován pojem event marketing, je představena konkrétní typologie event marketingu a také je popisováno marketingové plánování a samotný proces plánování a tvorby event marketingové kampaně, který sestává …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is event marketing and this study aims to develop the event marketing campaign. The theoretical part is mainly devoted to the terminology of event marketing. Furthermore, there is defined and characterized the concept of the event marketing, a specific typology of event marketing and there is presented marketing planning and the process of planning and creating an …víceAbstract:
Témou tejto bakalárskej práce je event marketing a jej hlavným cieľom je vytvorenie event marketingovej kampane. Teoretická časť je venovaná terminológii z oblasti event marketingu. Je v nej definovaný a charakterizovaný pojem event marketing, je predstavená konkrétna typológia event marketingu a tiež je popisované marketingové plánovanie a samotný proces plánovania a tvorby event marketingovej kampane …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Olga Horová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Tvorba event marketingové kampaně
Eva Němcová -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
Návrh komunikační kampaně na event marketingovou akci
Tereza Plačková -
Event Marketing a jeho využití v praxi
Valérie Nadrchalová -
Event marketing a management vybraného podniku
Nikola Palivcová