Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb – Bc. Júlia Ligasová
Bc. Júlia Ligasová
Diplomová práce
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Loyalty and Customer Satisfaction Ratings in the Business Services
Abstract:
LIGASOVÁ, Julia, Bc.: Loyalty and customer satisfaction ratings in the business services. [Master thesis]. College of Banking Prague, foreign university Banska Bystrica. Department of finance, accounting and insurance. Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defence: 2013. Number of pages: 78. This thesis deals with the loyalty and customer satisfaction ratings in business services. The aim …víceAbstract:
LIGASOVÁ, Júlia, Bc.: Lojalita zákazníka a jeho hodnotenie spokojnosti v podniku služieb. [Diplomová práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií, účtovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2013. Počet strán: 78. Diplomová práca sa zaoberá lojalitou zákazníka a jeho hodnotením spokojnosti v podniku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/janjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Analýza spokojnosti klientov vo vybranej komerčnej banke
Lukáš Ulbrich -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková