Spolupráce rodiny a školy při vedení nadaného žáka – Veronika KREČMEROVÁ
Veronika KREČMEROVÁ
Bachelor's thesis
Spolupráce rodiny a školy při vedení nadaného žáka
Cooperation between family and school at leadership of the talented student
Abstract:
Cílem teoretické části bakalářské práce je přiblížit problematiku nadání, nadaných dětí a jejich sociálního prostředí a problematiku spolupráce rodiny a školy při vedení nadaných žáků. Teoretická část má tři kapitoly. První kapitola se zabývá nadáním obecně. Zahrnuje definice nadání a talentu, modely nadání a inteligenci. Druhá kapitola pojednává o sociálním prostředí nadaného dítěte. Zde uvádím charakteristiky …moreAbstract:
Goal of theoretical part of the bachelor's thesis is to approach the issues of talent, gifted children and their social environment and issues of cooperation between family and school at leadership of gifted kids. Theoretical part has 3 chapters, the first is about gift generally. It contains the definitions of the gift and the talent, talent models and inteligence. The second chapter is dealing with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KREČMEROVÁ, Veronika. Spolupráce rodiny a školy při vedení nadaného žáka. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Nadaní žáci v matematice
Hana Hartová -
Využití hudebního nadání v rámci terapie u osob s balbuties
Kateřina Burgetová