Spolupráce rodiny a školy při vedení nadaného žáka – Veronika KREČMEROVÁ
Veronika KREČMEROVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce rodiny a školy při vedení nadaného žáka
Cooperation between family and school at leadership of the talented student
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je přiblížit problematiku nadání, nadaných dětí a jejich sociálního prostředí a problematiku spolupráce rodiny a školy při vedení nadaných žáků. Teoretická část má tři kapitoly. První kapitola se zabývá nadáním obecně. Zahrnuje definice nadání a talentu, modely nadání a inteligenci. Druhá kapitola pojednává o sociálním prostředí nadaného dítěte. Zde uvádím charakteristiky …víceAbstract:
Goal of theoretical part of the bachelor's thesis is to approach the issues of talent, gifted children and their social environment and issues of cooperation between family and school at leadership of gifted kids. Theoretical part has 3 chapters, the first is about gift generally. It contains the definitions of the gift and the talent, talent models and inteligence. The second chapter is dealing with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREČMEROVÁ, Veronika. Spolupráce rodiny a školy při vedení nadaného žáka. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Nadaní žáci v matematice
Hana Hartová -
Využití hudebního nadání v rámci terapie u osob s balbuties
Kateřina Burgetová