Malé a střední podnikání a jejich perspektivy v Republice Kazachstán – Ildana Nassybulina
Ildana Nassybulina
Bachelor's thesis
Malé a střední podnikání a jejich perspektivy v Republice Kazachstán
Small and medium business and their prospects in the Republic of Kazakhstan
Anotácia:
Bakalářská práce „Malé a střední podnikání a jejich perspektivy v Republice Kazachstán“ pojednává o vývoji malého a středního podnikání v Republice Kazachstán, jejich roli v hospodářské modernizaci a o pozici malého a středního podnikání v ekonomice Republiky Kazachstán. Cílem bakalářské práce bylo hodnocení současného stavu rozvoje malých a středních podniků (analýza současného stavu malého a středního …viacAbstract:
Bachelor thesis "Small and medium business and their prospects in the Republic of Kazakhstan" it was about the development of small and medium business in the Republic of Kazakhstan, their role in economic modernization and the place of small and medium business in the economy of the Republic of Kazakhstan. The aim of this work was the evaluation of the current state of development of small and medium …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Jaroslav Homolka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NASSYBULINA, Ildana. \textit{Malé a střední podnikání a jejich perspektivy v Republice Kazachstán}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0xf75d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Názov
Vložil
Vložené
Práva