Analýza marketingového mixu vybrané společnosti – Zdeňka Stehlíková
Zdeňka Stehlíková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Pop Messe, která se specializuje na pořádání hudebního festivalu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního průzkumu. Praktická …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing mix of Pop Messe, a company specialized in organizing music festival. The aim of the thesis is to evaluate the current state of the marketing mix and propose opportunities for improvement. The theoretical part of the thesis involves processing knowledge about marketing, marketing mix, and other marketing areas based on a literature review …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stehlíková, Zdeňka. Analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový výzkum
Eva Pešlová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková