Zdeňka Stehlíková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Pop Messe, která se specializuje na pořádání hudebního festivalu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního průzkumu. Praktická …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing mix of Pop Messe, a company specialized in organizing music festival. The aim of the thesis is to evaluate the current state of the marketing mix and propose opportunities for improvement. The theoretical part of the thesis involves processing knowledge about marketing, marketing mix, and other marketing areas based on a literature review …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michael Fafílek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stehlíková, Zdeňka. Analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe