Mgr. Dagmar Benešová

Bachelor's thesis

Klamy v reklamních sděleních

Fallacies in advertisements field
Anotácia:
Bakalářská práce Klamy v reklamních sděleních se zabývá obsahem reklam, které řešila Arbitrážní komise Rady pro reklamu, z hlediska jejich ne/etičnosti. Cílem práce je identifikovat klamavé postupy použité v jednotlivých reklamách, srovnat rozhodnutí Arbitrážní komise se závěry autorčiny analýzy a pokusit se tak určit hranici mezi eticky závadnou a nezávadnou reklamou. V teoretické části je vymezen …viac
Abstract:
Bachelor thesis Fallacies in advertisements field deals with advertisement content in terms of their un/ethical nature. Advertisement content was under investigation of The Czech Advertising Standards Council. The aim of this work is to identify deceiving practices and compare the decisions of the Arbitration Commission with the conclusions of the author’s analysis. The aim is also to specify the border …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
  • Vedúci: Mgr. Vít Kouřil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies