Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace – Bc. Žaneta Rojíčková, DiS.
Bc. Žaneta Rojíčková, DiS.
Diplomová práce
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Lifestyle of digital nomads and their marketing presentation
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá moderním trendem digitálního nomádství. Práce představuje pojem tohoto neobvyklého životního stylu a zabývá se osobností novodobých nomádů. Hlavním cílem diplomové práce, je představit životní styl digitálních nomádů a ukázat komplexní pohled na tento zajímavý novodobý trend. Dalším cílem je zjistit, co jedince vede k tomu být digitálním nomádem. V diplomové práci autorka …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the modern trend of digital nomadism. The thesis presents the concept of this unusual lifestyle and examines with the personality of moderns nomads. The main goal of the diploma thesis is to present the lifestyle of digital nomads and show comprehensive view of this interesting modern trend. Another goal is to find out what leads an individual to be a digital nomad. Author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ojcg4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová