Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace – Bc. Žaneta Rojíčková, DiS.
Bc. Žaneta Rojíčková, DiS.
Master's thesis
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Lifestyle of digital nomads and their marketing presentation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá moderním trendem digitálního nomádství. Práce představuje pojem tohoto neobvyklého životního stylu a zabývá se osobností novodobých nomádů. Hlavním cílem diplomové práce, je představit životní styl digitálních nomádů a ukázat komplexní pohled na tento zajímavý novodobý trend. Dalším cílem je zjistit, co jedince vede k tomu být digitálním nomádem. V diplomové práci autorka …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the modern trend of digital nomadism. The thesis presents the concept of this unusual lifestyle and examines with the personality of moderns nomads. The main goal of the diploma thesis is to present the lifestyle of digital nomads and show comprehensive view of this interesting modern trend. Another goal is to find out what leads an individual to be a digital nomad. Author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ojcg4/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová