Předškolní věk jako důležitý mezník ve výchově dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami – Jarmila HUDEČKOVÁ
Jarmila HUDEČKOVÁ
Bachelor's thesis
Předškolní věk jako důležitý mezník ve výchově dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami
Preschool as the important milestone in the upbringing of children with special educational needs
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je Předškolní věk jako důležitý mezník ve výchově dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami Bakalářská práce se zabývá výchovou a vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsána ontogeneze u zdravých dětí a dětí se zdravotním postižením. Druhá kapitola uvádí specifika výchovy …viacAbstract:
The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the ontogeny in healthy children and children with disabilities. The second chapter presents the specifics of raising a child with disabilities. The third chapter explains the terminology of mental retardation, childhood autism and multiple impairments. The practical part of my work concentrates on case reports of children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Zverejniť od: 11. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedúci: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDEČKOVÁ, Jarmila. \textit{Předškolní věk jako důležitý mezník ve výchově dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0yd904/.
Jak správně citovat práci
HUDEČKOVÁ, Jarmila. Předškolní věk jako důležitý mezník ve výchově dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová