Ondřej Šebelík
Bachelor's thesis
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Luxury goods marketing
Abstract:
Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová …moreAbstract:
Luxury. A fascinating world of privilege, branding, wealth, heritage, and power. A shadow of ourselves: self-image perceived through the individuality, authenticity and uniqueness of an object. Epitomized snobbery. What makes luxury products so special? What are the features of luxury brand and how far can it stretch? Is the luxury market still growing? These are some of the questions this paper aims …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32227
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Budování české luxusní hodinářské značky
Jan Řehořovský -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
Alžběta Kirschnerová -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková -
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
Dana Ondráčková