Nové trendy využití sociálních sítí v podnikání – Bc. Mariya Bondareva
Bc. Mariya Bondareva
Diplomová práce
Nové trendy využití sociálních sítí v podnikání
New Trends in the Use of Social Networks for Businesses
Anotace:
Diplomová práce vymezuje pojem sociální síť. Jejich vznik a využití jak z teoretického tak z praktického pohledu. Předkládá návrhy na tvorbu správné strategie na sociálních sítích. Práce obsahuje tři části. Teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem práce je popsat nové trendy ve využívání sociálních sítí pro podnikání. V práci popisuji jednotlivé sítě a jejich dobré a špatné vlastnosti. Byli použity …víceAbstract:
This thesis explains the social networks and their origins from both the theoretical and the practical point of view. It provides suggestions for the right strategy of creating the content on the social networks. The thesis consists of three parts. Theoretical part, analytical part and suggestion part. The aim of the thesis is to describe the new trends in using the social networks for bussiness. I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6800/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BONDAREVA, Mariya. \textit{Nové trendy využití sociálních sítí v~podnikání}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0yv0ih/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká