Bc. Aneta Poukarová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro zlepšení. V první kapitole jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, druhá kapitola obsahuje informace o společnosti, třetí a čtvrtá kapitola výsledky analýzy současného stavu marketingové komunikace na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat …more
Abstract:
The goal of this bachelor’s work is evaluation of the chosen company’s marketing communication and consequential formulation of suggestions for better communication with customers. In the first chapter there are described basic of the theoretical basis, the second chapter contents company’s information and the third and the fourth chapters consists of the current state of marketing analysis results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management