Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Aneta Poukarová
Bc. Aneta Poukarová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro zlepšení. V první kapitole jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, druhá kapitola obsahuje informace o společnosti, třetí a čtvrtá kapitola výsledky analýzy současného stavu marketingové komunikace na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat …moreAbstract:
The goal of this bachelor’s work is evaluation of the chosen company’s marketing communication and consequential formulation of suggestions for better communication with customers. In the first chapter there are described basic of the theoretical basis, the second chapter contents company’s information and the third and the fourth chapters consists of the current state of marketing analysis results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ay75b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POUKAROVÁ, Aneta. \textit{Marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0z9p07/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)
Klára Paterová -
Marketing a marketingová komunikace ve službách cestovního ruchu v destinaci Lipensko
Jana Nováková -
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Markéta Nováková -
Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů
Tereza Kučková -
Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně
Terezie Dobešová