Bc. Aneta Poukarová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro zlepšení. V první kapitole jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, druhá kapitola obsahuje informace o společnosti, třetí a čtvrtá kapitola výsledky analýzy současného stavu marketingové komunikace na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat …viac
Abstract:
The goal of this bachelor’s work is evaluation of the chosen company’s marketing communication and consequential formulation of suggestions for better communication with customers. In the first chapter there are described basic of the theoretical basis, the second chapter contents company’s information and the third and the fourth chapters consists of the current state of marketing analysis results …viac
 

Kľúčové slová

marketing komunikace služby 4P
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ay75b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
  • Vedúci: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management