Ema JEŘÁBKOVÁ

Diplomová práce

Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol

The relationship to the place we live in: A comparation between 4th and 5th grades in small and fully organized elementary schools.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vztah žáků 4. a 5. tříd k místu, ve kterém žijí a studují v rámci vzdělávacího přístupu Místně zakotveného učení. Cílem práce je prozkoumat, zda se žáci zajímají o místo, ve kterém žijí, zda ho znají a jestli existuje rozdíl mezi žáky žijícími na venkově a ve městech. V práci jsou porovnávány děti z malotřídních a plně organizovaných základních škol. Práce je rozdělena …více
Abstract:
This thesis focuses on examining the relationship of 4th and 5th-grade students to the place where they live and study within the framework of the Locally Situated Learning educational approach. The aim of the thesis is to explore whether students are interested in the place they live, whether they are familiar with it, and whether there are differences between students living in rural and urban areas …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEŘÁBKOVÁ, Ema. Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta