Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol – Ema JEŘÁBKOVÁ
Ema JEŘÁBKOVÁ
Diplomová práce
Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol
The relationship to the place we live in: A comparation between 4th and 5th grades in small and fully organized elementary schools.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vztah žáků 4. a 5. tříd k místu, ve kterém žijí a studují v rámci vzdělávacího přístupu Místně zakotveného učení. Cílem práce je prozkoumat, zda se žáci zajímají o místo, ve kterém žijí, zda ho znají a jestli existuje rozdíl mezi žáky žijícími na venkově a ve městech. V práci jsou porovnávány děti z malotřídních a plně organizovaných základních škol. Práce je rozdělena …víceAbstract:
This thesis focuses on examining the relationship of 4th and 5th-grade students to the place where they live and study within the framework of the Locally Situated Learning educational approach. The aim of the thesis is to explore whether students are interested in the place they live, whether they are familiar with it, and whether there are differences between students living in rural and urban areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŘÁBKOVÁ, Ema. \textit{Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0zk691/.
Jak správně citovat práci
JEŘÁBKOVÁ, Ema. Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
GIS jako nástroj pro místně zakotvené environmentální učení
Václav ŽIDEK -
Nakládání s odpady v průřezovém tématu Environmentální výchova na 1. stupni ZŠ
Anežka Bednaříková -
Naučná stezka Tiché údolí Roztocký háj: environmentální výchova, hodnocení, medializace
Ludmila Rubešová -
Projektová výuka a vztah dětí k domovu, k místu, kde žijí
Hana Cupáková -
Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku
Veronika Kytnerová -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Postoje učitelů křesťanských ZŠ k jejich práci a k místu školy ve společnosti
Nina KAČÍROVÁ -
Návrh programu environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty NP Podyjí. Realizace a následná evaluace se zaměřením na proměnu vztahu k místu
Eliška Šťastná