Květa Olšanová

Disertační práce

Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu

Specifics of marketing targeted to the segments of elderly consumers and children of the food companies on the Czech market.
Anotace:
Aktivity mezinárodních potravinářských společností cílené na vybrané skupiny spotřebitelů (dětí a seniorů) jsou specifické v několika ohledech. Komunikační politika cílená na děti je na národní i mezinárodní úrovni silně regulována a při vývoji výrobků cílených na děti je třeba zvláštního přístupu. Cílení na seniory starší než padesát let je považováno za neperspektivní. Dizertační práce charakterizuje …více
Abstract:
Activities of international food companies targeted to selected groups of consumers (children and seniors) are specific in several respects. Communication policy targeted on children is strongly regulated at both national and international level, thus new product development targeted to children needs special attention of marketers. Targeting seniors above fifty years is considered by marketers to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Miroslav Karlíček, Marie Přibová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55952

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod