Kryštof Krejčí

Bakalářská práce

Marketingový plán začínající společnosti

Marketing plan of a start-up company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu vlastní začínající společnosti. Cílem práce je vytvořit základní stavební kámen, ze kterého se bude odvíjet následné směřování společnosti, jímž bude právě krátkodobý a dlouhodobý marketingový plán. Dílčími cíli budou ale rovněž analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti, které budou zhodnocovat tyto dvě oblasti. Součástí práce …více
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on the subject of the marketing plan of a start-up company. The goal is to create the cornerstone, which is in this case short-term and long-term marketing plan. Apart from that, there are also partial goals to be fulfilled, macro environment analysis and microenvironment analysis. The next part of the thesis focuses furthermore on the evaluation of current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Stanislav Baláž

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83548