Marketingový plán začínající společnosti – Kryštof Krejčí
Kryštof Krejčí
Bakalářská práce
Marketingový plán začínající společnosti
Marketing plan of a start-up company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu vlastní začínající společnosti. Cílem práce je vytvořit základní stavební kámen, ze kterého se bude odvíjet následné směřování společnosti, jímž bude právě krátkodobý a dlouhodobý marketingový plán. Dílčími cíli budou ale rovněž analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti, které budou zhodnocovat tyto dvě oblasti. Součástí práce …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the subject of the marketing plan of a start-up company. The goal is to create the cornerstone, which is in this case short-term and long-term marketing plan. Apart from that, there are also partial goals to be fulfilled, macro environment analysis and microenvironment analysis. The next part of the thesis focuses furthermore on the evaluation of current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Stanislav Baláž
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83548
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingový plán vybranej reštaurácie
Andrea Špesová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Programování Micro:bitu v blokově orientovaném prostředí
Jan PRŠALA -
Situační analýza vybraného podniku
Hedvika Sobíšková -
Situační analýza vybraného podniku
Robin Študlar -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík