Predictive modelling of customer value – Michał Zawal
Michał Zawal
Diplomová práce
Predictive modelling of customer value
Abstract:
The presented thesis aims to present a way of data analysis, and more precisely, predictive analytics can be applied in many fields of science, knowledge development and the process of gaining a competitive advantage. The main objective of the research is to apply statistical models of supervised machine learning in an attempt to identify the consumer characteristics that have the greatest influence …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Predictive Modeling in selected database
Ivan Rožman -
Image Analysis Using Machine Learning Models
Norbert Komiňák -
Digital document analysis using machine learning methods
Nicholas Čapek -
Machine learning analysis and cataloging of extragalactic sources
Matej Kosiba -
Leveraging Machine Learning for Time Series Predictive Analysis
Samuel Ambros -
Analysis and classification of long terminal repeat (LTR) sequences using machine learning approaches
Jakub Horváth
Název
Vložil
Vloženo
Práva