Tiketovací informační systémy pro IT podporu a jejich porovnání – Jakub Soós
Jakub Soós
Bakalářská práce
Tiketovací informační systémy pro IT podporu a jejich porovnání
Ticketing information systems for IT support and their comparison
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast IT podpory, konkrétně na interní IT podporu poskytující podporu zaměstnancům podniku. Na trhu je nabízeno velké množství tiketovacích informačních systémů, proto je komplikované se v takto rozsáhlé nabídce systémů zorientovat. Na základě této skutečnosti, je cílem práce nalézt nejlepší tiketovací informační systém pro interní IT podporu poskytující podporu zaměstnancům …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the area of IT support, specifically is focused on a theme of internal IT support that supports a company's own employees. Many ticketing information systems are offered on the market. For this reason, is complicated to become acquainted with all offers on the market. The main objective of this bachelor thesis is to find the best ticketing information system suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83337
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Zbořil
- Oponent: Radim Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tiketovací řešení pro SMEs
Lucie Valková -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
Jakub Heráň -
Implementace CA Service Desk Manager
Marek Janeček -
Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
Vendula Filipcová -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps
Tatiana Hovanová -
User Support Service in Small and Startup IT Companies
Martin Bělohoubek