Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumu – Jakub Chlopecký
Jakub Chlopecký
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumu
Marketing Research for Customer Satifaction with a Specific Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy spokojenosti zákazníků pomocí marketingového výzkumu u společnosti Havířovská teplárenská společnost, a.s. Celá práce je rozdělena na dvě kapitoly, z nichž jedna část se věnuje teoretické stránce a druhá část se zabývá praktickou stránkou. V úvodní části teoretické kapitoly jsou stanoveny cíle bakalářské práce, které mají být dosaženy marketingovým výzkumem …víceAbstract:
The aim of this work is the analysis of customer satisfaction through marketing research company in Havirov Heating plant company, a.s. The thesis is divided into two chapters, one part deals with theory and the second part deals with the practical aspect of the introductory part of the theoretical chapters, the thesis targets to be achieved by marketing research. Then it is theoretically described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Kamil Bárta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLOPECKÝ, Jakub. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/11e7xi/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Implementace zákona o kybernetické bezpečnosti v teplárenské společnosti
Ladislav Moravec -
Geografický informační systém ve společnosti HTS, a.s.
Ladislav Moravec -
Návrh online marketingové strategie pro firmu Corden Corporation
Jakub Flek -
Marketingový plán podniku
Lucie Otáhalová -
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Kamila ŠŤASTNÁ -
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Kamila ŠŤASTNÁ -
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Pšádová Pšádová -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova