Tvorba informační strategie v konkrétní firmě – Bc. Miroslav Šalanský
Bc. Miroslav Šalanský
Diplomová práce
Tvorba informační strategie v konkrétní firmě
Creation of the Information Strategy in a Particular Company
Anotace:
ŠALANSKÝ, M. "Tvorba informační strategie v konkrétní firmě" diplomová práce. Praha, Katedra matematiky, statistiky a informačních technologií. Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby informační strategie v korporátní bance. Na základě analýzy současného stavu budou předpoloženy vedení banky návrhy na změnu informační strategie, která bude vypracovaná v souladu s globální strategií banky. Dle …víceAbstract:
ŠALANSKÝ, M. "Creation of the Information Strategy in a Particular Company" Thesis. Prague, Department of Mathematics, Statistics and Information Technology. This thesis deals with the creation of an information strategy in the corporate bank. Based on the analysis of the current situation will be suggested proposals to the top management to amend the information strategy that will be developed in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/n1r40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
- Oponent: Ing. Lubomír Jankových, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Globální a informační strategie podniku v praxi
Michal Šebek -
Tvorba informační strategie ve firmě
Alexander Frič -
Tvorba informační strategie ve firmě
Lukáš Pospíšil -
Tvorba informační strategie v konkrétní firmě
Jan Vavroušek -
Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe
Martin Průcha -
Tvorba informační strategie ve firmě
Daniel Rambousek -
Tvorba globální strategie v konkrétní firmě
Jiří Blacký -
Tvorba informační strategie ve firmě
Pavel Novotný