Vendula VAVROUŠKOVÁ

Bakalářská práce

Vizuální styl prodeje ze dvora

The visual style of direct sale
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu korporátní identity statku na venkově Českomoravské vrchoviny. Důraz je soustředěn na vysvětlení teoretických základů identity z pohledu psychologie i marketingu. Seznamuje čtenáře s historií, současností i očekávanou budoucností statku, aby nastínila inspiraci, která vedla ke vzniku korporátního stylu Vavrouškova statku. Konkrétně vysvětluje vznik ornamentu, …více
Abstract:
This thesis focuses on the creation of corporate identity of the farmhouse in the countryside of the Českomoravská highlands. The emphasis is focused on explaining the theoretical foundations of identity from the perspective of psychology and marketing. Acquaints readers with the history, present and future expectations of the farm to outline the inspiration that led to the creati on of corporate style …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. ak.malíř Pavel Beneš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAVROUŠKOVÁ, Vendula. Vizuální styl prodeje ze dvora. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design