Vizuální styl prodeje ze dvora – Vendula VAVROUŠKOVÁ
Vendula VAVROUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální styl prodeje ze dvora
The visual style of direct sale
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu korporátní identity statku na venkově Českomoravské vrchoviny. Důraz je soustředěn na vysvětlení teoretických základů identity z pohledu psychologie i marketingu. Seznamuje čtenáře s historií, současností i očekávanou budoucností statku, aby nastínila inspiraci, která vedla ke vzniku korporátního stylu Vavrouškova statku. Konkrétně vysvětluje vznik ornamentu, …víceAbstract:
This thesis focuses on the creation of corporate identity of the farmhouse in the countryside of the Českomoravská highlands. The emphasis is focused on explaining the theoretical foundations of identity from the perspective of psychology and marketing. Acquaints readers with the history, present and future expectations of the farm to outline the inspiration that led to the creati on of corporate style …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak.malíř Pavel Beneš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAVROUŠKOVÁ, Vendula. Vizuální styl prodeje ze dvora. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti
Dominika Dušková -
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
Tereza PÖTHE -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Styl vědeckých textů humanitních oborů
Denisa Dvořáková -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Styl řízení a výkonnost zaměstnanců
Petr Hejduk