Vendula VAVROUŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Vizuální styl prodeje ze dvora

The visual style of direct sale
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu korporátní identity statku na venkově Českomoravské vrchoviny. Důraz je soustředěn na vysvětlení teoretických základů identity z pohledu psychologie i marketingu. Seznamuje čtenáře s historií, současností i očekávanou budoucností statku, aby nastínila inspiraci, která vedla ke vzniku korporátního stylu Vavrouškova statku. Konkrétně vysvětluje vznik ornamentu, …more
Abstract:
This thesis focuses on the creation of corporate identity of the farmhouse in the countryside of the Českomoravská highlands. The emphasis is focused on explaining the theoretical foundations of identity from the perspective of psychology and marketing. Acquaints readers with the history, present and future expectations of the farm to outline the inspiration that led to the creati on of corporate style …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. ak.malíř Pavel Beneš

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VAVROUŠKOVÁ, Vendula. Vizuální styl prodeje ze dvora. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu