Projekt marketingové komunikace značky Balakryl – BA Tomáš Krejčí
BA Tomáš Krejčí
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Project of Marketing Communication of the Balakryl Brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky nátěrových hmot Balakryl. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a projekt marketingové komunikace. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, marketingové komunikace a situační analýze. Praktická část analyzuje současný stav značky Balakryl aktivitu konkurence zaměřuje se na její marketingovou komunikaci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Balakryl paint brand. The thesis is divided into a theoretical part, a practical part and a marketing communication project. The theoretical part is focused on the knowledge of marketing, marketing communication and situational analysis. The practical part analyses the current state of the Balakryl brand and focuses on its marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčí, Tomáš. Projekt marketingové komunikace značky Balakryl. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova