Bc. Daniela Hájková

Bachelor's thesis

Marketing a jeho specifické nástroje v hudebním průmyslu

Marketing and its specific tools in music business
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je marketing hudebního průmyslu a jeho specifické nástroje, které v dnešní moderní době procházejí značnými změnami v závislosti na silném vlivu nástupu digitálních technologií. Snahou je popis nynější situace hudebního trhu a nových trendů spotřebitelů, které ovlivňují i přeměnu marketingových aktivit a nástrojů v tomto průmyslu užitých. Teoreticko-metodologická část je …more
Abstract:
The theme of this thesis is marketing of music business and its specific tools which has been recently going trought a difficult modern era of many changes depending on influence of new digital technologies. An effort is to describe recent situation of music business marekt and the new consumer trends which affect also a marketing tool´s transformation. The theoretical part is devoted to music market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní