Bc. Adriána Fedorová

Master's thesis

Komunikácia ako kľúčová aktivita a nástroj rozvoja vzťahov so zákazníkmi.

Communication as a key activity and a tool for developing customer relationships
Abstract:
Communication is an integral part of customer relationship management because it enables companies to develop, maintain and strengthen relationships with their customers. Customers are the foundation of any business and effective communication is the key to building a strong and lasting relationships with them. Effective communication is not only a key tool for disseminating information, but also a …viac
Abstract:
Komunikácia je neoddeliteľnou súčasťou činnosti v oblasti riadenia vzťahov, pretože umožňuje spoločnostiam rozvíjať, udržiavať a posilňovať vzťahy so svojimi zákazníkmi. Zákazníci sú základom každého podnikania a účinná komunikácia je kľúčom k vytvoreniu silného a trvalého vzťahu s nimi. Účinná komunikácia nie je len kľúčovým nástrojom na šírenie informácií, ale aj prostriedkom na budovanie dôvery …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/rqiip/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management