Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky – Bc. Marcel VACULA
Bc. Marcel VACULA
Diplomová práce
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Merchandising of a Specific Brand Shopping Stores
Anotace:
Práce se opírá o praktické zkušenosti v oblasti maloobchodního mixu za využití teoretických poznatků. Snaží se o analýzu stávajících a nových komunikačních prostředků a na základě výzkumných šetření řeší správnost umístění těchto nosičů v místě prodeje tak, aby lépe komunikovaly s cílovou skupinou zákazníků. Současně jde studie do hloubky tím, že zkoumá i prodejní personál, zákazníky a korporátní identitu …víceAbstract:
This thesis is based on practical experiences on retail mix market while using theoretical knowledges. The aim is to analyze current and brand new communication tools and, on the basis of research, to solve the correctness of positioning elements for a better focus on target segments. Apart from above mentioned, the thesis provides a deep study of sales staff, customers, and corporate identity of sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Zveřejnit od: 12. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACULA, Marcel. Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Ekonomicko-matematické metody jako podpora rozhodování při konstrukci dotazníků pro mystery shopping
Bohumil Hurda -
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
Tim Poláš -
Mystery shopping: hodnocení bankovních služeb z pohledu zákazníka
Tereza Horčičková -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
Jana Řandová -
Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
Šárka Halámková