Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele – Bc. Monika Hegarová
Bc. Monika Hegarová
Diplomová práce
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Digital communication and cognitive processes of consumer
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vlivem sociálních sítí na kognitivní procesy uživatele. Teoretická část popisuje historii sociálních sítí, strukturu osobnosti, kognitivní procesy a životní styl uživatelů. Praktická část zjišťuje vliv používání sociálních sítí na kognitivní funkce uživatelů pomocí dotazníkového šetření. Dotazník je dále doplněn o test kognitivního odhadu a inteligenční test WAIS-R. Cílem …víceAbstract:
The final work deals with the influence of social networks on a user's cognitive processes. The theoretical part describes the history of social networks, personality structure, cognitive processes and user lifestyles. The practical part detects the effect of using social networks on users' cognitive functions through a questionnaire investigation. The questionnaire is further supplemented by a cognitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ozrco/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Alena Farková -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová