Vliv reklamy na vývoj pubescenta – Bc. Nikola MACOSZKOVÁ
Bc. Nikola MACOSZKOVÁ
Master's thesis
Vliv reklamy na vývoj pubescenta
The influence of an advert on teenagers´development
Anotácia:
Diplomová práce je svým charakterem teoreticko-empirická. Pojednává o vlivu reklamy na děti druhého stupně základní školy. V teoretické části je nastíněn základní přehled klíčových oblastí tématu reklamy z odborné literatury. Dílčí součástí je popis vývojových aspektů pubescence. V praktické části je výzkum zpracován na základě dotazníkového šetření, který zkoumá chování a postoje žáků ve vztahu k …viacAbstract:
The thesis is mainly theoretic-empiric. It deals with influence of an advert on pupils at secondary schools. The theoretic part deals with basic summary of key topics of adverts based on literature. There is also a part of teenagers´developing aspects. In the practical part the exploration is based on a questionaire which investigates manners and attitudes of pupils in relation to an advert.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Zverejniť od: 26. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Renata Jandová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACOSZKOVÁ, Nikola. Vliv reklamy na vývoj pubescenta. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / VVn-OVn-SZn
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné styly charakterizované Kurtem Zadekem Lewinem a jejich preference u dětí a mládeže ve věku pubescence a adolescence
Pavlína PŘEVRÁTILOVÁ -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama a její působení na spotřebitele
Šárka Šenfeldová -
Sportovní reklama
Aleš Dědeček -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová
Názov
Vložil
Vložené
Práva