Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC – Natálie Cváčková
Natálie Cváčková
Master's thesis
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Creating Shared Value as a Part of the Marketing Communication Strategy of HMMC
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje roli konceptu CSV (creating shared value neboli vytváření sdílené hodnoty) v marketingové komunikační strategii společnosti HMMC, a to jak z hlediska externí, tak z hlediska interní CSR komunikace. Cílem této diplomové práce je na základě výsledků výzkumu a za použití znalostí definovaných v rámci teoretické části formulovat návrhy a doporučení, jak by měla HMMC svou …moreAbstract:
This master thesis analyses the role of the concept of CSV (creating shared value) in the marketing communication strategy of the company HMMC, both in terms of external and internal communication. Based on the research results and using the knowledge defined in the theoretical part, the aim of this master thesis is to formulate proposals and recommendations on how HMMC should communicate its corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149808
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Barbora Hermanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CVÁČKOVÁ, Natálie. \textit{Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/13ltlv/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 24. 5. 2026
- Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić