Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC – Natálie Cváčková
Natálie Cváčková
Diplomová práce
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Creating Shared Value as a Part of the Marketing Communication Strategy of HMMC
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje roli konceptu CSV (creating shared value neboli vytváření sdílené hodnoty) v marketingové komunikační strategii společnosti HMMC, a to jak z hlediska externí, tak z hlediska interní CSR komunikace. Cílem této diplomové práce je na základě výsledků výzkumu a za použití znalostí definovaných v rámci teoretické části formulovat návrhy a doporučení, jak by měla HMMC svou …víceAbstract:
This master thesis analyses the role of the concept of CSV (creating shared value) in the marketing communication strategy of the company HMMC, both in terms of external and internal communication. Based on the research results and using the knowledge defined in the theoretical part, the aim of this master thesis is to formulate proposals and recommendations on how HMMC should communicate its corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Barbora Hermanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CVÁČKOVÁ, Natálie. \textit{Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/13ltlv/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 24. 5. 2026
- Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman