Roman Macháček
Bakalářská práce
Marketingový plán značky Air Bank
Air Bank brand marketing plan
Anotace:
Bakalářská práce posuzuje úspěšnost marketingového plánu značky Air Bank a navrhuje kroky pro jeho vylepšení. Práce hodnotí vnímání značky Air Bank ze strany spotřebitelů pomocí vlastního výzkumu realizovaného online dotazníkovým šetřením. Práce rovněž analyzuje postavení značky Air Bank na českém bankovním trhu prostřednictvím situační analýzy, shrnuje její mediální publicitu a podrobně představuje …víceAbstract:
The bachelor's thesis assesses the success of Air Bank's brand marketing plan and suggests steps to improve it. The thesis evaluates the perception of the Air Bank brand by consumers using its own research carried out through an online questionnaire survey. The thesis also analyzes the position of the Air Bank brand on the Czech banking market through a situational analysis, summarizes its media publicity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová