Neadresná distribuce reklamních letáků – Radka EHLOVÁ
Radka EHLOVÁ
Bakalářská práce
Neadresná distribuce reklamních letáků
Unaddressed mail distribution of promotional leaflets
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Neadresná distribuce reklamních letáků. V první části, ve které vycházím z odborné literatury, se zabývám marketingovou komunikací, jejími složkami a moderními trendy s důrazem na direct marketing a neadresný direct mail, pod který distribuce reklamních letáků spadá. V analytické části představuji společnost BILLA ČR, v jejíchž pobočkách probíhal můj výzkum. Cílem této …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is Unaddressed mail distribution of promotional leaflets. In the first part where I use the specialized literature, I deal with marketing communication, its components and modern marketing tools and trends with a focus on direct marketing and unaddressed direct mail, under which distribution of promotional leaflets falls into. In the analytical part, I present BILLA …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Josef Smejkal, Ph.D. et Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EHLOVÁ, Radka. Neadresná distribuce reklamních letáků. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková