Lukáš Kameník
Master's thesis
Management terénních pracovníků vybrané firmy
Management of Field Workers of a selected Firm
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována prvkům a principům managementu. Diplomová práce se zabývá problematikou managementu terénních pracovníků vybrané firmy a následnou optimalizací tohoto řízení. Hlavním cílem diplomové práce je optimalizace vybraného rozhodovacího problému. Na základě provedené analýzy činností terénních pracovníků je stanoven významný manažerský rozhodovací problém. Pro řešení tohoto …moreAbstract:
This master thesis is devoted to the elements and principles of management. The master thesis deals with the management of field workers of a selected company and subsequent optimization of this procedure. The main aim of master thesis is to optimize the selected decision problem. Based on the analysis of field workers activities is determined significant managerial decision problem. To solve this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45209
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Jan Černý
- Reader: Oldřich Vlček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45209
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
An Analysis of the Influence of the Macroeconomic Environment on Managerial Decision-Making in Practice
Jakub Tejkl -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
A Moral President: The Conservative Christian Values of George W. Bush and their Influence on his Decision Making
Róbert OPATOVSKÝ