Ing. Ester Bendová

Master's thesis

Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka

Quality management in relation to improved customer satisfaction
Abstract:
Diplomová práce pojednává o managementu jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka. Cílem práce je ověření vztahu mezi úrovní vyspělosti systému managementu jakosti užívaného v organizaci a dosahované míry spokojenosti zákazníka s jejími produkty. Rovněž jsou zkoumány podmínky, které ovlivňují existenci závislosti mezi úrovní nasazeného systému managementu jakosti a spokojeností zákazníka …more
Abstract:
Thesis of this diploma work deals with the quality management and its relation to increment of the customer satisfaction. The aim is to verify the relationship between the level of the quality management that is being used in the organisation and the level of customer satisfaction with the products that is being achieved at that respective moment. Conditions having an influence at the dependence between …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ludvík Filip

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní