Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka – Ing. Ester Bendová
Ing. Ester Bendová
Diplomová práce
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Quality management in relation to improved customer satisfaction
Anotace:
Diplomová práce pojednává o managementu jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka. Cílem práce je ověření vztahu mezi úrovní vyspělosti systému managementu jakosti užívaného v organizaci a dosahované míry spokojenosti zákazníka s jejími produkty. Rovněž jsou zkoumány podmínky, které ovlivňují existenci závislosti mezi úrovní nasazeného systému managementu jakosti a spokojeností zákazníka …víceAbstract:
Thesis of this diploma work deals with the quality management and its relation to increment of the customer satisfaction. The aim is to verify the relationship between the level of the quality management that is being used in the organisation and the level of customer satisfaction with the products that is being achieved at that respective moment. Conditions having an influence at the dependence between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/alag9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ludvík Filip
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Procesně řízená organizace
Josef Michalička -
Procesně řízená organizace
Jana Vandírková