Společenská odpovědnost firem v textilním a oděvním průmyslu – Bc. Sofie Zahradníková
Bc. Sofie Zahradníková
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem v textilním a oděvním průmyslu
Corporate Social Responsibility in fashion industry
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem (dále jen „CSR“) v textilním a oděvním průmyslu. V teoretické části je nejdříve představen marketing a jeho pojmy, poté je popsán koncept společenské odpovědnosti firem a jeho tři pilíře (sociální, environmentální a ekonomický). Následující kapitola se věnuje textilnímu a oděvnímu průmyslu, jeho kontextu a problémům zejména v sociální …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with Corporate Social Responsibility (CSR) in the textile and clothing industry. In the theoretical part, marketing and its concepts are first introduced, then the concept of Corporate Social Responsibility and its three pillars (social, environmental and economical) are described. The following chapter focuses on the textile and clothing industry, its context and problems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík
- Reader: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAHRADNÍKOVÁ, Sofie. \textit{Společenská odpovědnost firem v~textilním a oděvním průmyslu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/146udj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights