Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu – Bc. Angelika Škorníková
Bc. Angelika Škorníková
Diplomová práce
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
The Marketing Communication in Franchising - the Choice of Optimal CS, resp. mix
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the marketing communication of McDonald's in the Czech Republic. Specify the tools of a communication mix, and how they use them. The first part of the diploma thesis deals with the theoretical knowledge in marketing and the characteristics of the marketing mix and the main elements of the communication mix. In the analytical part, the elements of communication …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať marketingovú komunikáciu spoločnosti McDonald's v Českej republike. Špecifikovať nástroje a komunikačného mixu a spôsob, akým ich spoločnosť využíva. Prvá časť diplomovej práce je venovaná teoretickým poznatkom z oblasti marketingu a to charakteristike marketingového mixu a hlavných prvkov komunikačného mixu. V analytickej časti sú charakterizované prvky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13073/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKORNÍKOVÁ, Angelika. \textit{Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/14addp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Osobný predaj ako forma marketingovej komunikácie v komerčnej banke
Paulína Guzmová -
Osobný predaj v komerčnej poisťovni
Denis Majzlan -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová